But why?

1 februari 2018 - Londen, Verenigd Koninkrijk

Hey!

Leuk dat je weer mijn verhaaltje komt lezen ☺️.

Wij hebben natuurlijk niet voor niks voor Florida gekozen om naar toe te gaan. Sinds een aantal jaar ben ik weer helemaal in to disney en ben dus ook regelmatig naar disneyland Parijs geweest. Op dit moment heb ik zelfs voor de 2e keer een jaarkaart op zak! 2 jaar geleden, op Eric’s verjaardag, kreeg ik de tip om een pretpark vlogger te volgen. Tim the tracker. Dat ben ik gelijk gaan doen en ben verslaafd geraakt, ik kijk alles van hem en vooral alle disney en universal dingen. Ik zag van alles over hoe het er daar aan toe ging en ik wilde steeds liever er naartoe om hetzelf mee te maken. Maar eerlijk.. de droom om te gaan was er al voor ik de filmpjes van Tim keek. 7 jaar gelden waren Eric en ik al samen en toen spraken we af, als huwelijksreis gaan we alles pretparken van Florida af! En toen ging hij zelf met zijn familie en zonder mij.. Dat heeft er voor gezorgt dat we aankomende oktober al gaan en niet als huwelijksreis omdat ik vind dat zoiets speciaal is en je alleen herinneringen van met ze 2e moet hebben.Zoals je hierboven leest gaat het redelijk diep en ver terug. De keuze om nu te gaan was dan ook vrij makkelijk, we hebben nog geen huis en nog geen kinderen dus nu kunnen we alles wat we hebben erin stoppen.

T is een wat korter verhaaltje maar vanuit londen geschreven dus hopelijk net zo leuk! Mocht je nu specifieken dingen willen weten, laat dan een reactie achter dan neem ik je vraag mee 😊

Tot volgende week! Kayleigh x