Het is definitief!

24 januari 2018 - Den Haag, Nederland

Hoi,

Wat leuk dat je er bent om mijn verhaal te lezen!

​Nadat ik best wel wat lastige jaren mee had gemaakt heb ik mijn liefde voor Disney terug gevonden maar een reis maken naar de Amerikaanse Disney parken was een droom die te groot was. Het zou nooit gebeuren want het is ver weg en super duur!
Er zat dus niks anders op dan heel vaak naar Disneyland Parijs te gaan, wat ik dus ook vaak gedaan heb.

Toch bleef Amerika kriebelen en stiekem heb ik heel vaak een reisplan gemaakt om daadwerkelijk te gaan. In de zomer van 2017 hebben wij de keuze gemaakt, we gaan serieus kijken of het mogelijk is. Eerste waar wij naar gekeken hebben was hoelang we zouden gaan. 3 weken leek ons wel oke maar daar kwam ook het eerste paniek moment. Dat betekende namelijk dat ik 3 weken in een vreemd land ben waar ik niet zomaar weg kan en niet weet waar ik heen moet.

Afijn.. het is tenslotte een grote droom dus daar moet je wat voor over hebben toch? Met dat in gedachten zijn we verder gaan plannen want om het haalbaar te maken hadden we wat in gedachten. Wij gaan buiten de schoolvakantie’s maar wel als het lekker warm is. De keuze voor mei was dan ook snel gemaakt. Oke, dan ga je dingen opzoeken over het weer en prijzen. Wij zijn opzoek gegaan naar hotels en huurauto’s maar gaanderweg stonden we toch niet meer zo achter mei. Ik stond vooral niet meer zo achter mei. Het is heel duur en ik was bang dat we het niet zouden redden om zoveel in korte tijd bij elkaar te sparen. Daar was de paniek weer. Opzoek naar een andere datum dus en deze keer hebben we wat meer gekeken naar het weer zoals orkaanseizoen. We kwamen uit op oktober en dat is de definitieve datum geworden. 09 oktober 2018 ga ik naar Amerika en ik ben blij maar bang.

Bedankt voor het lezen en tot volgende keer!

Liefs, Kayleigh x

1. Karin:
    24 januari 2018
    Komt goed, zeker samen. Geniet van de voorpret😘
  2. Tanja:
    25 januari 2018