Huis of hotel

22 februari 2018 - Den Haag, Nederland

Hoi iedereen!

Leuk dat je weer de tijd neemt om een verhaal te lezen maar laat mij vooral weten wat je ervan vind en vul je email in op de mailingslijst. Je krijgt iedere keer een melding als ik wat upload en zo ben jij de eerste die weet van mijn avonturen.

Nadat we hadden bedacht dat we zouden gaan gingen wij zoeken naar een hotel, dit vond ik lastiger dan ik dacht want we gaan wel 3 weken. Het moet aan best wat eisen voldoen.. zo moet het ; makkelijk bereikbaar zijn, stil maar niet leeg, de kamer moet een koelkast hebben, er mag geen bad-/douche combinatie inzitten. Ik snap dat soort mensen nooit, waarom zou je helemaal moeilijk doen met in bad stappen maar toch douchen en niet goed kunnen staan. Je maakt alles alleen maar extra nat. Een bad wil ik ook niet super graag, je moet toch eerst douchen anders zit je in je eigen viezigheid te badderen.. en na het douchen is het klaar en heb je geen zin meer in bad maarrr... terug naar de lijst van het hotel haha.
Wat nog een veel belangrijker ding was, de shuttle bus van en naar de pretparken. Ik wil niet daar aankomen om er dan achter te komen dat het er of niet is of pas enkele tijden gaat. Helaas was dit wel veel het geval bij de meeste hotels dus gingen we kijken of de auto huren een optie was. Even eerlijk, als we dan toch een auto hebben kunnen we net zo goed een heel huis huren, dan verbreden we onze zoektocht een beetje.

Dus zo gezegt, zo gedaan. Wij opzoek naar een hotel en een huis. Op een gegeven moment was ik het hotel wel een beetje zat, ik zag veel meer voordelen in een huis dan een hotel. Zo je kan in een huis ook zelf koken en ontbijten op welke tijd je dan maar wilt, je kan naakt door het huis rennen en omdat we een keuken hebben moeten we naar wallmarkt en targed om boodschappen te doen, zo jammer dit... Nee maar eerlijk, wij gaan heel veel pretparken bezoeken en tijdens die bezoeken wil ik alles kunnen eten wat ik maar wil maar zodra we een dag niet gaan vind ik het ook belangrijk om normaal te eten.
We zochten alleen maar naar een huis en of we die gevonden hebben kan je volgende keer lezen!

Bedankt dat je er weer was en tot volgende week
Liefs, Kayleigh x