Plannen.. plannen.. plannen

2 mei 2018 - Den Haag, Nederland

Hallo!!

Tof dat je mijn verhaal weer komt lezen. Zoals je in de titel al leest, ga ik je vertellen over de planning die we hebben gemaakt. Dan kan je denken ‘maar Kayleigh, het is je vakantie. Waarom alles plannen?’ Nou lieve mensen. We gaan maar 3 weken en komende jaren zal ik er niet meer heen gaan en wil alles kunnen doen en zien zonder te veel drukte. Zonder die planning gaan we dingen vergeten en stressen dat we dit en dat nog moeten doen.

Voordat wij tickets kochten hebben we een lijst gemaakt van wat we willen doen en die lijst ga ik jullie ook geven, ready? ;​

• Walt disney world
  • Orlando
  • Downtown disney
  • Typhoon lagoon
  • Sea world

Zoals je ziet is het een aardige lijst! ‘Gelukkig’ was Eric al een keer geweest en die heeft beetje ingeschat hoeveel dagen park we nodig zouden hebben en wat ik ook het leukste zou vinden.  Nadat we zagen dat we naar Miami nog 3,5 uur moesten rijden hebben we besloten om Miami te laten zitten voor deze trip. Heen gaat nog wel maar je moet ook 3,5 uur terug nadat je door de stad gelopen heb dus helaas. Inplaats van Miami hebben we gekozen om naar typhoon lagoon te gaan. We wilden eigenlijk maar naar 1 waterpark gaan, vulcano bay, maar toen zagen we een filmpje van the tim tracker op youtube en wilden we ook graag naar typhoon lagoon.

Ik ga jullie volgende keer de planning zelf vertellen maar anders gaat het een half uur duren haha.

Bedankt voor het lezen! Liefs Kayleigh x

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Johan de Visser:
    2 mei 2018
    Jullie gaan toch maar 3 weken ? Ga je in de nachten ook naar attracties ofzo ?