Tijdje geleden..

22 april 2018 - Den Haag, Nederland

Hallo iedereen!
Zo.. dat is even geleden he. ik zal eerlijk zeggen dat mijn motivatie even weg was en dat ik niet meer zo goed weet wat ik nog meer kan vertellen zonder dat het zo'n opsomming gaat zijn maar uit onverwachtse hoek kreeg ik ineens de vraag waarom ik niks meer post want ik werd gevolgd en het las zo lekker weg. Ik had nooit gedacht dat diegene mijn verhalen zou lezen en dat ie zelfs ging zoeken of ie misschien wat gemist had haha dus beloofd dat hij vandaag weer online zou zijn. Hier is ie schat!

Eerlijk, ik heb nadat we de vliegtickets hadden geboekt even moment dat ik dat ''ik wil niet meer, ik kan het niet en als ik daar ben gaat het mis''. Als je boekt zit je eraan vast en we gaan pas over een tijdje dus er kan zoveel gebeuren in de tussentijd. Wat nou als de maatschappij nou failliet gaat? of dat er wat mis ging met het huis? maargoed, het vliegtuig vliegt en we komen aan in frankfurt. Wat dan? moet ik dan de koffer halen of doen hun dat? er zijn zoveel vragen waar ik geen antwoord op heb die ik wel wil hebben eigenlijk.

Ik vind het gewoon eng dat het daar zo anders is en als er wat is kan ik niet terug naar huis, niet zonder slag of stoot teminste. Daarbij komt, ik zit dan 3 volle weken met Eric in een huis en in een park. Wij zijn nog nooit 3 weken achter elkaar alleen maar bij elkaar geweest dus dat vind ik ook spannend! Of nouja, eerder doodeng. Volgende ding.. Wat moet ik aan? ik wil wel mooie foto's maar ook niet teveel meenemen en het moet lekker zitten en ik moet goede schoenen hebben die luchtig zijn maar ook stabiel. We gaan naar tyhpoon lagoon en volcano bay, dat zijn zwembaden maar eerlijk, ik heb geen fantastisch strak lichaam dus ik moet gaan sporten maar ik wil ook chips en koekjes eten. Vaak (oke.. altijd) winnen de koekjes en chips het van sporten en strakke lichaam.

Mijn volgende verhaal gaat positiever zijn hoor, dat beloof ik.
​Bedankt voor het lezen en tot volgende keer!

Liefs, Kayleigh x

​(viel het op hoevaak ik 'eerlijk' zei in deze post, hahaha)