Dag 1 - we zijn er!!

10 oktober 2018 - Kissimmee, Florida, Verenigde Staten

Goedemorgen!

Wij hebben onze eerste nacht in Florida gehad! En die nacht hadden we nodig want wat een uren zijn dat zeg.

Wij werden 9 oktober om kwart over 6 opgehaalt vanuit ons huis door mijn ouders. Die brachten ons gelukkig naar schiphol zodat we niet zelf hoefde te rijden of zelf de trein te pakken. We begonnengoed want na een uur waren we Leiden nog niet eens voorbij. Nadat we uit de files waren ging het wel vlot en waren we rond een uurtje of 8 op schiphol.

Tegenwoordig kan je 24 uur van te voren inchecken maar ik dus niet. Wat een geluk.. nadat we dat aangaven moesten we het maar gewoon opnieuw proberen bij die zelfcheck in paal, wat stel je voor dat je je werk doet he! Dat lukte nog niet dus weer terug naar die bali.. toen mochten we wel door en moest ik bij de bali inchecken waar het wel lukte. Koffer afgeven en gaan. Bij de doane hadden we hele fijne mensen, als ze het ook leuk vonden dat we weg gingen haha.

We vlogen met lufthansa naar Frankfurt, prima vluchtje.. 40 minuten en weer door. Het enige probleem was.. Wij hadden anderhalf uur om over te stappen en dat is vrij veel maar wij moesten naar gate Z69. Dat is de allerlaatste gate die er op dat vliegveld bestond. Vanuit ons vliegtuig moetsen wij met een bus en werden wij afgezet bij A. Eer dat wij die bus uit waren was het 3 kwartier later! Wij hebben een ander stel ontmoet die ook zelfde vliegtuig moest hebben en samen hebben we nog niet niet lopen rennen over dat vliegveld maar we hebben hem gehaalt. Mocht je denken pfff fijn, nu lekker vliegen! Haha nee nee want toen we wilde boarden ging het brandalarm af. Tot 2 x toe. Aangezien niemand van het personeel reactie gaf en het gewoon weer uit werd gezet zijn we ingestapt.

Ik heb nog nooit zo’n groot vliegtuig gezien! wij zaten op rij 44, direct achter het kids gedeelde maar het waren lieve kindjes die geen kik hebben gegeven. Na 9 uur vliegen en 3 films waren we er eindelijk! Echt wat zit je lang en rot op zo’n stoel. Opzich hebben we een rustige vlucht gehad en luxe!! Drinken en eten bijna ieder uur! 2 x warm eten en warme doekjes, ja Lufthansa alle lof voor jullie!

Het is mij gelukt om de douane van Amerika te laten lachen en een kletsgesprek te voeren. Ze was beetje streng en kregen kruisverhoor waar we verbleven en waar we hadden geboekt. Nadat ik aangaf (ik geef toe half dansend) dat we naar disney gingen was ze zo leuk! Ze waarschuwde Eric voor zijn portomonee en zei tegen mij om los te gaan! Toen was alles goed en mochten we door. Koffer opgehaalt en verder.

We kwamen uit op het vliegveld (ofcourse) en daar was disney store!!!! Ondanks de moeheid was ik ineens heel snel hahah.

We hebben onze auto gehaalt, een witte toyota. Automaatje en het was ff wennen aan het rijden en aan het feit dat je overal kleine zijstraatjes hebt. Maar het is gelukt en zijn bij ons huis gekomen. Die hebben we eerst bekeken en toen door naar wallmarkt om eten en drinken voor avondeten en ontbijt te halen. Wat enorm!!! Vandaag gaan we terug voor boodschappen en gewoon als dagje uit. Gisteravond nog een pizza gehaalt die zo enorm is dat ik na 1 punt wel echt al vol zat.. dat ding is groter dan mijn hoofd he.. we hebben nu nog 3/4e pizza over maar we gaan ontbijten met cereals van reeses, je bent nou eenmaal in Amerika he!

Jullie horen morgen meer van mij!

Liefs, kayleigh

1. Regina:
    10 oktober 2018
    Leuk zeg kayleigh.. hoop t genieten van j verhalen.. dikke kus regina