Dag 12 - animal kingdom

21 oktober 2018 - Kissimmee, Florida, Verenigde Staten

Hallo!

De dag van animal kingdom brak aan. Letterlijk brak want ik ben op. Terwijl ik dit schrijf lig ik ook in bed nadat ik net in bad ben geweest terwijl het 5 uur is.

Opstaan was een nog grotere ramp. Kwart over 8 wilde we weg maar om 8 uur lag ik nog. Uit eindelijk zijn we rond kwart voor 9 weg gegaan maar we waren er snel want om half 10 liepen we al in het park.

We begonnen in pandora want die is het drukste, daar hebben we een uur gewacht op na’vi river journey maar hij was heel gaaf gedaan. Buiten het feit dat het geen menselijk ding is en blauw leek het echt. Qua bewegen was alles heel menselijk. We wilde ook nog in flight of passage maar daar stond 160 minuten wachten. No thanks. We zijn dus maar op safari gegaan.

Het was een hele coole safari, mooie dieren gezien. Verschillende neushoors en leeuwen en een soort hert maar met een punt gewei. Soort eenhoorn maar dan met 2 hoorns en naar achter inplaats van naar voren. Daar was er maar 1 van in het resort en de gids had hem al de hele dag niet gezien tot wij er waren dus dat was wel speciaal. Zo speciaal dat ik niet eens meer weet hoe het beestje heet 👍🏻.

Ondertussen had ik wel steeds meer last gekregen van alles om mij heen en van m’n lichaam, er is denk ik iets verrekt aan m’n rechterkant in m’n heup/bovenbeen dus lopen gaat ff lastig op het moment en toen helemaal. Zeker toen er steken kwamen en ik niet eens meer rechtop kon blijven. We zijn maar heel veel gaan zitten en alles vrij rustig aangedaan.

Ik vond het een leuk park maar gewoon voor een dagje. Ze hebben veel vogels en ik haat vogels. we konden dus ook de wandeltour niet afmaken want we moesten door een vogelkooi. Doe ik niet, ik weiger om bij vogels te gaan en dan niet weg te kunnen. Zelfs als ik weg kan ga ik niet bij vogels in de buurt. Dus nee, animal kingdom.. hoeft van mij niet meer.

Bedankt voor het lezen van dit zeik en zeur verhaal, ik ga even slapen en hopelijk voel ik mij morgen beter voor disney’s studio’s.

liefs, Kayleigh

Van reisblog naar fotoboek