Dag 13 - de terugreis

10 oktober 2019 - Den Haag, Thuis, Nederland

Joeehoee!!

Dat is even geleden he. We zijn ondertussen redelijk bijgetrokken van de vakantie en de reis dus vandaag het laatste verhaal over Los Angeles.

We moesten 11 uur uit checken dus voor de tijd rustig aan klaar maken en de laatste dingen inpakken. We zijn tot half 11 in de kamer geweest en hebben de auto ingeladen. Precies om 11 uur liepen we de receptie uit en was dat het moment dat het voorbij was daar. We besloten dat we nog een keer naar de draaimolen wilde van het begin van de vakantie. Deze keer was het wel open en zagen we het orginele bankje waar Walt Disney bedacht dat er een pretpark moest komen.

we waren vrij snel klaar omdat we de auto ook niet al te lang wilde achterlaten met de koffers erin, de bedoeling was om richting het hollywood sign te rijden om erachter te rijden. Helaas was de weg dicht vanwege brandgevaar. Na goed nadenken besloten we toch dat we dat spel wilde van target en zochten er 1 op. We vonden een enorme mall die aan de target vast zat dus onze middag was ingevuld. We hebben nog even lekker bij blaze pizza gegeten, wat echt een aanrader is mocht je ooit gaan! En op naar het vliegveld.

we kwamen rond half 5 aan maar eer dat je er bent, ben je dik een uur verder. Het was druk dus we hadden niet super veel tijd en kwart over 8 gingen we vliegen. Het was een bijzondere vlucht, je slaapt niet en tijdverschil is echt verschrikkelijk. Ik heb niet eens gegeten want je trekt dat niet. Maandag om half 3 kwamen we aan we op Zürich. Deel 1 was gelukt. Om kwart voor 6 gingen we de lucht weer in op weg naar Amsterdam. We waren zo gaar toen we aankwamen, zelfs tijdens de anderhalf uur durende vlucht naar huis sliep ik een beetje. Gelukkig hadden we snel de koffers en konden we heel snel gaan.

Thuis hebben we een snackje gemaakt en gelijk de koffers uitgepakt en opgeruimd. Als ik het niet direct opruim staat het er 3 weken later nog. Slapen ging best ruk maar het fijne nieuws was dat we dinsdag onze kleine Mia weer konden ophalen en mee naar huis nemen!

Ik hoop dat jullie het leuk vonden, het zit er weer op. We leven nu toe naar onze volgende ‘vakantie’. In november gaan we 3 dagen naar London. Dit keer zit ons hotel in een andere wijk dus ik ben benieuwd of dat veel verschil maakt. Normaal zitten we bij hyde park in de buurt.