Dag 4 - island of adventure

13 oktober 2018 - Orlando, Florida, Verenigde Staten

Goedemorgen!

Ik ben nog steeds moe van gister, wat een leuke dag en wat een enorme hoeveel suiker is er doorheen gegaan 😂

Ik begon de dag om 5 uur, fijn zo’n jetleg en ben er om half 7 maar uitgegaan om Eric te laten slapen. Die was 10 over 8 ready in de huiskamer. We wilde ontbijten maar eigenlijk gewoon brood dus wij naar wallmarkt om broodjes te halen en beleg. Het werd bacon want je bent nou eenmaal in een land waar ham of kaas duurder is dan vet en slecht. We liepen wel iets achter op planning daardoor maar broodje erin schuiven, insmeren en gaan. Ik smeer trouwens 50+ hier en nog steeds niet verbrand!

Half 10 gingen we rijden naar island of adventure, zo’n 20 minuten. Onderweg kwamen we volcano bay tegen en het was zo gek om het in het echt te zien.. Wat ook gek is, is dat we nu al 2 keer positief verkeerd zijn gereden. Doordat we verkeerd gingen kwamen we van de andere kant en dat was veel minder druk!

Direct toen we binnen waten hebben we een refill beker gekocht, natuurlijk halloween themed! Voor die beker betaal je 1 keer veel en dan kan je gewoon hele dag door vullen met drinken of slush. Aangezien wij 4 dagen gaan, vonden wij dat wel een goede deal haha. Onze eerste ride was cat in the hat. Het voordeel van oktober vakantie is dat we nergens lang staan te wachten, zo ook bij deze konden we in 1 keer doorlopen naar het instap punt.

Ik ga niet alle rides af maar harry potter wil ik wel ff benoemen, die was zo gaaf maar ook zo misselijkmakend. Die is heel goed gedaan, alleen voor de rij wil je er al in. We hebben er maar 35 minuten moeten wachten. Wat voor die ride echt heel kort is.

We hebben de hele dag lekker in het park rond gelopen en nog veel meer gedaan en gezien, in de avond in Mythos gegeten in het park zelf om daarna naar de show op het kasteel te kijken. Was heel mooi maar knipper 3 keer met je ogen en het is afgelopen.

Het was een hele geslaagde dag en grootste deel van de foto’s staat al op facebook. Niet alles want er zitten ergere foto’s tussen dan die erop staan Hahaha

Ik ga ontbijten bij Ihop en dan door naar tibet, een natuurgebied.

Liefs, Kayleigh x