Dag 5 - jankboel.

14 oktober 2018 - Kissimmee, Florida, Verenigde Staten

Goedemorgen!

Lekker geslapen? Ik redelijk. Nog steeds is de jetleg niet helemaal weg waardoor ik weer om 5 uur wakker was. Dit keer wel weer terug kunnen slapen tot half 8. (Het is nu bij ons 8 am). Gister hebben we een relaxt dagje gehad na het geweld van de parken.

we begonnen met uitslapen en daarna zijn we naar IHOP gereden. Dat was zo lekker maar zo mier en mier zoet! Eric had de classic en bacon on the side en ik heb gemixt waardoor ik 2 pannekoeken met aarbei en banaan had en 2 cinnemon. T was echt wel lekker om nog een keer te eten, volgende week ofzo hahah.

We zijn direct door gereden naar tibet butler presurve. Dat is een natuurgebied met 4 verschillende wandelroutes. Wij hadden voor moeras gekozen want dat hebben we niet in nederland. We zagen wel op een bord dat je soms beetje nat kon worden omdat vanwege de orkaan en regen het pad nog onderwater stond maar zoals van alles hier namen we het met een korrelzout. (Dat er een heel pad afgelopen was omdat het gevaar was nergeerde we ook maar ff voor de lol). Onderweg ging het prima tot het wat natter werd, het werd nog natter en ondertussen waren we hupsend plassen aan het ontwijken. Het mocht niet helpen want het hele pad was blubber en nat en onderwater maar wij wilde persee naar het uitkijkpunt dus dan maar natte voeten.

Eenmaal op het uitkijkpunt stond je op een soort vlot met een bord, we moesten oppassen voor krokkodillen en slangen want dit was hun plekje. Top! Ik voelde me direct helemaal op mijn gemak op een watervlot, in het huis van kroko en slang maar het uitzicht was wel echt heel mooi. We hebben er even gezetten en hebben toen weer de route terug gehupst.

We waren toch al nat dus we zijn maar even naar het zwembad van ons dorp gegaan (ons huis staat op een afgesloten gebied waar je alleen met code in mag, die krijg je als je hier een huis hebt) om even te zwemmen en af te koelen.  Was niet zo bijzonder, gewoon een vierkant bad met wat stoeltjes aan de zijkant.

Eten deden we in applebees, was lekker maar wij zijn geen hamburger eters en wat hadden we... een hamburger dus dat viel tegen maar we geven het nog een kans want we denken dat het onze schuld was hahah. Daarna was wel ff een heftig momentje..

We hadden besloten om te gaan midget golven, de fantasiagolf bij disney. Dat betekent dat we voor het eerst naar disney gingen en voor het eerst het walt disney world bord zagen en tower of terror! Ik kijk hier al zolang naar uit en wil dit al zolang. Dit is wel echt een droom die uitkomt. Eric had daarom het idee dat het leuk was om mijn reactie te filmen op het moment dat het zover was en dat het werkelijk werd. het was een goed idee, filmpje staat op mijn facebook pagina ; Kayleigh Rubyan Slagter. Duurt 2 minuutjes.

Golven was wel echt heel erg leuk! Het jammere was, was dat heel veel effecten uit stonden dus we moeten nog een keertje. Jammer hahah. We zijn lekker terug naar huis gegaan en hebben nog even op de bank gehangen om op te laden voor vandaag. Universal studio’s!

Bedankt voor het lezen en tot morgenx