Dag 7 - volcano bay, part 1

17 oktober 2018 - Kissimmee, Florida, Verenigde Staten

Hallo goedenavond allemaal!

Even een verhaaltje om op schema te kunnen blijven, deze is vrij kort dus vergeef het mij!

Wij zijn dus eindelijk naar volcano bay geweest en ik keek zo uit naar deze dag! Al zolang zijn we de fimpjes aan het volgen en kijken we naar mensen die daar zijn en nu gingen we zelf!

Ding 1. Je kan er niet met de auto komen. Je parkeerd de auto bij universal in het volcano bay gedeelte en vanuit daar moet je door airport beveiliging en stap je in een bus. Die bus gaat naar het platform van volcano bay en vanuit daar moet je nog een beetje lopen. Het is een hele onderneming.

Ding 2. Bij binnenkomst krijg je een tabu tabu. Dat is een soort horloge maar daarna sta je in de rij. Je gaat naar de glijbaan en tegenover de baan staan palen en daar houd je je horloge tegen aan, dan sta je dus ‘in de rij’. Op je horloge verschijnt de tijd hoelang het ongeveer duurt en wat je in de tussentijd doet moet je zelf uitvissen. Als de tijd om is gaat ie trillen en staat er ride now. Je gaat terug naar de glijbaan en bij de ingang check je in door je horloge tegen zo’n zelfde soort paal aan te houden. Dan is het maar max een kwartier wachten in een daadwerkelijke rij inplaats van 120 minuten. (Ja die wachttijd hebben wij gehad)

verder vonden we het zo geweldig dat we weer terug gaan, het is echt een heel fijn park! Houd wel je slippers aan! Ik heb dat niet gedaan en vond het behoorlijk heet, iedereen liep er op blote voeten dus dacht dat ik mij aanstelde maar ik heb dus serieus blaren onder mijn voeten. De grond heeft gewoon mijn voeten verbrand. Slippers aan dus!!

voor nu was dat het ff, in part 2 natuurlijk nog meer info haha

liefs, kayleigh x