Dag 8 - geheim plekje onthullen

18 september 2019 - Anaheim, California, Verenigde Staten

Joeehoee!

Nieuwe dag betekend een nieuw verhaal. We hebben het gister heel rustig aan gedaan, we waren zo verschrikkelijk moe! Dus lekker uitgeslapen en daarna richting starbucks gelopen voor een broodje en wat drinken.

We zouden dan direct door naar het zwembad gaan van het hotel naar daar waren ze aan het verven dus besloten we om eerst even naar wallmart te gaan en dan terug te komen.

In wallmart lopen is wel een leuk ding om te doen hoor! We hebben weer nieuwe snoepjes gehaalt en een kado voor Mia. Ze krijgt een stokje met een sliert van veren eraan en wat lintjes met belltjes. Echt heel schattig! Na wallmart had Eric een plekje gevonden om naar toe te gaan dus we gingen direct door.

We reden door naar crystal cove, dat is een strand maar aan de rots. Het was zo mooi! Dat uitzicht van boven en van beneden die kliff omhoog! Gelukkig dacht ik dat we gingen zwemmen dus had ik mijn bikini broekje aan! Broek uit en het water in. Viel eerst ff tegen.. dat was daar toch koud! Echt niet grappig maar als je eenmaal erin was was het echt heel erg lekker. Stond een super sterkte stroming dus niet verder dan je knieën zoals je moeder het je aanleerd.

Zijn nog even over het strand gelopen en iedere keer als het water je voeten raakt schrik je weer van hoe koud het is. Na wat te hebben gewandeld zijn we weer naar wallmart gegaan en nog meer eten gekocht. Want ja.. eten is leven.

In het hotel nog in het zwembad geweest en ook dat was weer koud maar toch maar geweest. Nog een goede daad gedaan, jongetje had zijn duikbril in het diepe gedeelde laten vallen en kon er niet bij dus ben ik naar beneden afgedoken. Dat was ook dieper dan ik dacht. Maar ik had hem!

We hebben lekker taco bell gehaalt en in de hotel kamer opgegeten. Verder helemaal niks meer gedaan haha. Vandaag zo’n zelfde dag, we hebben geen idee wat we gaan doen. We zien het wel :)

liefs x kay