Dag 8 - Orlando

17 oktober 2018 - Kissimmee, Florida, Verenigde Staten

Goedemorgen!

We zijn weer op schema! Wat een feest.. Weet je wat geen feest was? Naar down town Orlando gaan. Je zou denken dat het leuk is om in een grote stad te lopen maar niks is minder waar. Het was er echt heel saai en best lelijk. Leukste vond ik dat er wat mis ging en er dus brandweer en politie enzo was maarja.. dat was niet zo leuk voor de mensen die het nodig hadden. (maar ik vond het intressant 🙈)

Goed, nadat we de ronde in de stad hebben gelopen gingen we naar een best buy, die is moeilijk te vinden zonder internet.. maargoed, adres gevonden en gaan. Toch ging het verkeerd en kwamen we bij millenium mall uit. Natuurlijk heb ik daar dingen gekocht in de sephora van huda beauty en too faced! Eric kocht dingen in de gamestop en we gingen door met ons avontuur. De best buy zat aan de andere kant van de weg en hier is dat niet ff een straatje over maar heb je de auto nodig.

In de best buy hebben we ook spelletjes gekocht en zagen we een super target. ook daar gingen we met de auto naartoe. We hebben broodjes gehaalt en wat drinken om door te gaan naar de outlet mall. Daar ging het goed! Michael kors, nike en victoria’s secret zijn rijker en ik wat minder.. maar he. T is een outlet en de schoenen bijvoorbeeld zijn in Nederland gewoon 105,-. Hier niet dus waarom niet? T is vakantie bedenken we maar.

We hebben weer taco bell gegeten en omg ik heb een taco bell in Den Haag nodig! I love taco’s! Na onze taco’s hebben we 2 potjes mario party gedaan en dat was onze dag eigenlijk wel weer. Vandaag gaan we weer naar volcano bay dus er komen weinig foto’s van vandaag.

liefs, Kayleigh x

(ondanks dat het een internationale naam is word het hier kathy/katie van gemaakt..)

liefs , Kathy/katie x