Dag 9 - volcano bay, part 2.

18 oktober 2018 - Kissimmee, Florida, Verenigde Staten

Goodmorning!

Nouja voor mij is het nog nacht maar ik dacht, laat ik eens vroeg beginnen want we hebben weer veel op de planning staan voor vandaag.

Gister was onze laatste dag van de universal parken. Het is gedaan, voorbij, over... we hadden 4 dagen tickets en er zijn 3 parken. We moesten dus gaan kiezen welk park we extra gingen doen. Ik ben zo’n typ die als ze in het park is zegt dat ze dat park nog een keer wilt maar vervolgens percies hetzelfde zegt een dag later in het andere park dus we hebben eerst alles gedaan en toen een keuze gemaakt.

Wij kozen voor volcano bay en die keuze was heel erg simpel. We hadden nog niet alle glijbanen gehad die we wilde doen en wel alle rides in de parken die we wilde. Daarbij waren we onze magneet vergeten dus we moesten wel terug. (Uit elk park halen we een magneet voor op de koelkast).

we gingen vanmorgen om 9 uur alweer de deur uit om naar de parking te gaan (zie part 1), eenmaal binnen direct door naar achter omdaar een locker te huren, het was daar rustig want niemand wil zover moeten lopen iedere keer. Daar verkeken wij ons ook wel op, ook dat het best wel chaos is. Er zal vast een logica inzitten maar wij vonden hem niet. Er zijn allemaal kleine straatjes en dingetjes en ingangetjes. Je bent 6 rondes aan het lopen voordat je 2 glijbanen gedaan hebt.

We hebben zoveel gedaan en het was zo leuk maar helaas had ik vandaag wel even een momentje zeg maar. Het begon lichamelijk met krampen en wat trekjes. Dat sloeg eingelijk beetje over naar mentaal waar niks leuk was en stom en ik had pijn en m’n voeten deden zeer van het verbranden (zie part 1). Vanaf dat moment ben ik een beetje achter Eric aan gaan sjokken en inplaats van op hem waren dit keer de Mexianen de lul. Ik liep dwars door je heen en weigerde aan de kant te gaan. Na een half uurtje was het wel weer over en was het wel weer leuk maar he.. toen had ik een corn dog! Maar eerlijk.. het is gewoon een knakworst en worstbroodje deeg erom op een stok. Viel niet tegen, moet je niet als lunch zien. Gewoon een snackie.

Bij een uurtje of 3 was het ijsjes tijd, sundea caramel it is! Niks op aan te merken, was gewoon een goed ijsje. Daarna direct de winkel in om de magneet te halen want stel je voor dat we die dit keer ook zouden vergeten..!

Wat ook nog wel leuk is om te zeggen dat we bij een fast food keten hebben gegeten wat popeye’s heet. Soort KFC. Wij kozen voor spicy chicken en mijn god.. dat is spicy! Alles is hier zo extreem.. spicy is f*cking muil verbranden en large is ook een beker waar bijna 1,5 liter ingaat. Ik moet er echt ff aan wennen hoor haha

bedankt voor het lezen!                                                                  Liefs, Kayleighx

1. Regina:
    18 oktober 2018