Dag 2 - buurt verkennen maar toen...

11 oktober 2018 - Orlando, Florida, Verenigde Staten

Goedemorgen!!

Dag 2 zit er alweer op :( Het is zo langzaam maar toch snel gegaan. Hardstikke logisch natuurlijk dus ik ga het uitleggen.
We waren gister ochtent al rond een uurtje of 7 wakker, klaarwakker. Iets na half 8 konden we niet meer en zijn we er maar uit gegaan. We hebben reeses cereals gegeten en die zijn zo lekker!! Het is wel zoals alles hier best wel zoet dus het moeilijke is dat je nog wel wilt eten maar door het zoete voel je je... niet vol of misselijk maar je kan gewoon niet meer eten terwijl je nog wel ff een boterdam met smeerworst zou lusten weetje. Dat gevoel. Omdat wij dinsdag pas rond 8e de steutels konden halen moesten we vandaag terug om in te checken en daar hadden we ff voor uitgetrokken terwijl we 5 minuten later weer buiten stonden. Verder hadden we nog wallmarkt op de planning dus daar zijn we maar direct naartoe gereden. Wat een enorme winkel is dat, we zijn anderhalf uur binnen geweest! We hebben maar even wat drinken gehaalt en snoepjes voor vandaag (seaworld!!!!!) dus ook daarmee waren we wel sneller klaar dan we dachten. We zijn even naar huis gereden om de spullen op te ruimen en te lunchen met pizza van dinsdagavond en het nieuws in de haten te houden.

Gister kwam orkaan Michael aan land en we wilden zeker weten dat we niet gingen wandelen en dan overvallen worden. Nou scheelt het ook wel dat toen we gingen lopen we er achter kwamen dat je niet heel ver komt want de stoep houd gewoon op. Je kan gewoon niet overal komen als je niet met de auto gaat dus wij die auto maar weer in en toen we uit de eerste winkel kwamen begon het te regenen, rond half 2 dus dat klopte met het nieuws. We zijn met de auto heel international drive afgeweest en bijna elke winkel gehad, we willen alleen nog in de gewerenwinkel maar dat durfde ik nog niet. Tijdens de rit zag Eric ineens een soort kermis.. waren we bij funspot!!! Funspot is een pretpark waar je per actractie betaalt en dus geen entree. Wij hop hop hop naar binnen en een rondje lopen. Ook daar was het wat aan het regenen. We zijn in funspot in niks geweest omdat we seaworld als eerste park wilde houden.

We kwamen uit bij een saleshop toen we de andere kant op reden en toen we daar binnen stonden barste het los. Het regende zo hard en door de harde wind regende het alle kanten op! Heeft een half uurtje geduurt en toen was het weer over, dat was orkaan Michael bij ons.
Na het shoppen hebben we bij TGI fridays gegeten en dat was best wel lekker! Weet nog niet of het ook zo lekker was om er nog een keer te eten deze vakantie maar het is een prima optie als er niks anders is.

Guys, ik ga naar seaworld. Voor foto’s moet je naar mijn vakantie pagina, ze komen namelijk daar te staan samen met wat 24 uurs verhalen. - kan je ‘live’ meekijken!
Liefs, kayleigh
Van reisblog naar fotoboek