Dag 3 - seaworld!

12 oktober 2018 - Orlando, Florida, Verenigde Staten

Goedemorgen!

Het is weer een nieuwe dag dus tijd voor een verslag van gister.
We hebben eerst uitgeslapen tot 7 uur.. we hebben nog steeds last van jetleg. Om 8 uur in de avond zijn we helemaal kapot maar zijn wel zoals nu om 5 uur wakker. Maargoed, komt wel weer goed. We hebben even gegeten en zonnebrand opgedaan. We wilde naar buiten lopen en toen zat er een salamander op de deur.. dus eerst maar salamander vangen en buiten zetten. Die beestjes zijn snel! Rond half 10 gingen we op weg naar seaworld.

Het is zo gaaf om alles wat je eerst in filmpjes ziet in het echt te zien, we begonnen met manta. Jezus, wat een achtbaan maarik heb hem wel gedaan!
Wij hadden de luxe om all diner kaartjes te kopen dus na de achtbaan zijn we wat drinken wezen halen. Daar kregen we ons bandje en konden we de hele dag drinken halen en om het uur eten. Dat was het zeker waard. Alleen als je van te voren koopt, in het park is het 34,99 voor het bandje en dat zou ik niet aanraden. Lekker online van te voren.

1:30, tijd voor de orka’s oftewel killer whale. Wat een mooie show! Er gebeurd zoveel en die dieren zijn zo groot, zoals alles hier eigenlijk. Ik vond dit wel echt een hele gave show! We wilde ook nog naar de dolfijnenshow maar op het moment dat we op de tribune zaten begon het heel hard te regen en te onweren dus die werd afgelast helaas.

Mag ik het nog heel even over infinity falls hebben? Deze ride is namelijk een week geleden geopend dus wij hebben zo erg geluk dat we erin konden. Er staat een waarschuwing bij dat je heel erg nat word maarja.. het is Amerika, er zou ook een heftige orkaan komen en daar hebben we maar een half uurtje last van gehad dus wij dacht, loopt wel los.. nou dames en heren. Door en door nat waren. Niet beetje vochtig maar emmer water over je heen nat. Van ondergoed tot sokker van het doorweekt. Wij kwamen naar buiten en een onbekende vrouw keek ons aan en zei ‘aiii aaai jaai’. Jep, het was erg.

Eric is nog in andere achtbanen geweest maar ik verder niet, het is me veel te hoog. Dat kan ik niet aan. Lekker amerikaans he hahah. 6 uur sloot en park en gingen wij er dus vandoor, logisch. Ondanks het bandje sloten veel eetgelegenheden al om 5 uur waardoor we toch nog wel beetje wilde eten. We wilde naar Wendy’s, beetje snackbak idee.
Onderweg naar de Wendy’s noemde ik taco bell, dat ik daar ook wel zin in had. Het werden taca’s en omg... ik wil meer. Taco bell, kom naar Den Haag. Ik ga elke week bij je eten, dat beloof ik. Dit was lekkerder dan de mac of burger king of kfc wat wij hebben. Ik wil hier weer eten vanavond. Helaas vind ik het veel te leuk om overal te eten wat wij niet kennen dus zal ik even moeten wachten tot er weer een kans komt.

Thanks voor het lezen! Vandaag is island of adventure dag dus daar horen jullie morgen meer over.
Vergeet niet naar mijn facebookpagina te gaan voor de foto’s!
Liefs, kayleigh x
Van reisblog naar fotoboek