Hemel.. wat een tijd geleden.

3 oktober 2018 - Den Haag, Nederland

Hallo iedereen!

Kennen jullie mij nog? Ik zal je geheugen even opfrissen.
Ik ben Kayleigh en ik ben 22 jaar oud, ik schrijf over mijn vakantie naar Orlando in Florida. Ik heb vaak gepost maar de laatste tijd wat minder en dat heeft zeker een reden. Ik ben ondertussen 2 dagen in disneyland Parijs geweest en toen we terug kwamen liepen we tegen iets super tofs aan.

Wij kregen de mogelijkheid om een huis te bezichtigen en we stonden daarbij op plek 1. Dat liep een klein beetje mis maar dat is een ander verhaal. Uit eindelijk konden we binnen kijken en hebben wij het huis genomen.
We moesten gaan verven en een klein beetje opknappen maar we wonen nu een maand in ons eigen huisje en het bevalt super goed.
Disney was dus even op een lager pitje gaan staan maar we zagen wel dat er nog tickets waten voor Mickey’s not do scary halloween party. Dilemma’s dillema’s... want het is vrij prijzig maar aan de andere kant, hoe groot is de kans om het nog een keer mee te maken. We hebben gekozen om toch te gaan en die tickets te kopen.
Op 26 oktober is de party voor ons waardoor wij een pretparkdag hebben van 09:00 in de morgen tot 00:00 in de avond!! Super gaaf!

Volgende week gaan we vliegen en ik begin het steeds spannender te vinden. De koffer is bijna ingepakt, ik ga donderdag de laatste spullen halen en dan is mijn tas klaar.

Ik ga een facebookpagina maken om makkelijker foto’s te delen met jullie. De verhalen gaan natuurlijk wel weer komen! Als jullie die pagina even like’n dan kan je de foto’s gewoon voorbij zien komen!

Bedankt voor het lezen!
Liefs Kayleigh