Vakantie 2020/2021

19 februari 2020 - Den Haag, Thuis, Nederland

Hallo hallo,

Na behoorlijk wat radiostilte weer even een update.
We hebben 2 jaren super mooie vakantie’s gehad. In 2018 naar Orlando en in 2019 naar Los Angeles, wat top was maar behoorlijk duur. Dan ga je praten samen en bedenken wat we dit jaar voor vakantie willen. Ik ben daar vrij duidelijk in, ik wil terug naar Orlando. Na behoorlijk wat zeuren is het niet gelukt... maar ik heb wel iets gedaan want jawel. 2021 gaan wij weer terug naar Orlando!!!

In september 2021 vliegen wij terug naar de magie en de warmte. Ik zou mezelf niet zijn als ik niet probeerde om dit jaar al te gaan. Dus we zijn gaan plannen en alles uit gaan zoeken en al vrij snel kwamen we tot de conclusie dat we dit jaar goedkoper wilde dan 2018 maar niks wilde laten. Wat dus betekende dat we maar 2 weken zouden gaan. Dat is een prima tijd maar als je dan bedenkt hoe duur zoiets is, dan is het bijna zonde.

Eric had het idee om uit te gaan zoeken wat er gebeurde als we toch 2021 zouden gaan. Dit pakte wat positiever uit dan gedacht. Alleen al omdat Eric dan 25 is, is de huurauto ineens mega goedkoop. Meer dan de helft goedkoper! Je snapt wel wat er toen gebeurde, 3 weken Orlando. Ondanks de 3 weken kunnen we iets meer selecteren in wat we willen omdat we precies weten waar je moet zijn om handig en centraal te zitten zonder de hoofdprijs van het centrum. Ik ga weer nieuwe verhalen schrijven over de voorbereiding en hoe ik het deze keer ga ervaren.

Maar eerst dit jaar, dit jaar hebben we wel al een plan maar nog niks officeel. We gaan naar Frankrijk dit jaar, gewoon lekker in een hotel en ja... we gaan een jaarkaart halen voor disneyland parijs maar we gaan een week en we willen ook andere dingen gaan doen daar. Hebben gewoon de auto mee dus kunnen overal naartoe. Zouden jullie hier ook verhalen over willen lezen? Please let me know!

Leuk dat je de update las en misschien tot over een paar weken!

Liefs,

kay x