Vakantie struggle

8 juni 2019 - Den Haag, Thuis, Nederland

Hallo leuke, lieve mensen!

Weer even geleden he, klopt maar het duurt ook nog wel even voordat we gaan. Nog 3 maanden en dan vliegen we 15 uur weg van huis! Ondanks dat ik het heel leuk vind om erheen te gaan heb ik nog wel twijfels of het de goede keuze is geweest.. Dan vraag je je af waarom ik dat zo voel natuurlijk.

Kijk, het lijkt mij super leuk om naar de stad te gaan en alles te zien en te ervaren. Ik kijk heel erg uit om naar Disneyland anaheim te gaan en te zien wat ze daar doen en natuurlijk pixar pier en galaxy’s edge. Ik ben heel dankbaar dat wij het zo goed hebben om een eigen huisje te hebben en 2 keer per jaar op vakantie te gaan maar toch vind ik het heel naar dat ik niet naar Orlando ga dit jaar.

Zo ik heb het gezegt. Ik wil eigenlijk gewoon terug naar Florida en daar 2,5 weken zitten om te genieten. Het was daar zo fijn en zo ideaal, alles was perfect. Ik zou alles precies nog een keer zo doen zoals we vorig jaar hebben gedaan. Gewoon lekker in volcano bay zwemmen, parken bezoeken, naar tiber nature preserve als er niet net een storm is geweest en de route dus niet onderwater staat, door walmark rondlopen en elke dag lekker weer hebben.

Nu zullen we aan de west coast ook wel mooi weer hebben, het is in september zo’n 31 graden daar maar het is minder magisch heb ik het idee. Het voelt een beetje alsof ik naar Groningen ga. T is ver reizen en als je er eenmaal bent zie je gebouwen die je om de hoek ook ziet. Tuurlijk weet ik dat dat niet het geval is in LA want die gebouwen hebben wij niet maar je snapt mijn gevoel een beetje toch?

In Florida is het disney terrein echt enorm groot! Het is niet mogelijk om naar het park te lopen als je niet op disney terrein zit. In Anaheim, zitten wij niet op disney terrein maar kunnen we vanaf ons zwembad het vuurwerk zien en zien we de tower of terror (wat nu guardians of de galaxy is). Na 15 minuten lopen zijn we in de parken dus we hebben wel een auto maar die gebruiken we alleen als we de stad ingaan. Maargoed...

Ondertussen ben ik alleen maar aan het zeuren terwijl ik juist blij moet zijn dat we dit kunnen doen. Ookal ben ik niet blij dat ik Mia zolang moet missen maar nu stop ik echt met zeuren. Ik ga nog wel terug naar Orlando, binnen nu en 10 jaar ben ik nog een keer geweest.

Bedankt voor het lezen! Liefs, Kayleigh x