Wanneer gaan we?!

2 maart 2021 - Den Haag, Thuis, Nederland

Hallo!

Het is maart en dat betekend dat er een nieuw verhaal is om te lezen. Ik wil heel graag vertellen hoe en waarom wij een bepaald seizoen kiezen om naar Florida af te reizen.

In 2018 zijn wij begin oktober richting Orlando gegaan. Wij hebben in drie weken maar twee keer regen gehad vanwege een orkaan die langs kwam. Het was qua weer dus echt perfect en ook het seizoen was bijzonder, halloween seizoen!

Voor 2022 hadden we eerste gekeken om in Januari of Februari te gaan. Qua kosten en weer was het een prima optie. Het is wel jammer dat de waterparken niet open zijn op dat moment en als je er dan bent moet je dat wel doen!
In het zomerseizoen waren we snel klaar.. Dat is veel te warm en veel te druk. Al snap ik dat als je gebonden bent aan de vakantie van kinderen dat je de warmte voor lief neemt.

Wij hadden al vrij snel een beeld dat we toch wel weer ongeveer in dezelfde periode wilden gaan omdat het gewoon perfect was qua weer en evenementen.
Wij gaan volgend jaar in September/Oktober weer terug naar 1 van de leukste plekken op aarde.

Bedankt dat je weer mijn gebrabbel wilde lezen!

See you next month!
x Kay