Het Amerikaanse systeem is ruk..

15 maart 2018 - Den Haag, Nederland

Hai!

Vorige week vertelde ik al dat het reserveren iets anders ging dan gedacht.
Toen de creditcards er waren dachten we eindelijk te kunnen moeten en vulde weer al het papierwerk in, we waren klaar en toen lazen we dat we hierna nog helemaal niet geboekt hadden. Ze moeten ons eerst goedkeuren en dan pas mogen we het huis in.. maar gelukkig hadden wij Paul en wij hadden hem al een bericht gestuurd dus na een uurtje hadden wij de goedkeuring binnen. Eindelijk!!!! Het deed pijn om geld van de spaarrekening te halen maar t is voor een goed doel bedenken we maar..
We moeten onze huis sleutel ergens anders ophalen dus moesten we doorgeven hoelaat we aanzouden komen.

Het was dus belangrijk om gelijk de vliegtickets erbij te kopen. We willen niet super veel betalen voor een vliegticket maar t moet wel redelijk zijn. We kwamen op delta uit (achteraf bleek dat delta de koffer van familie heeft kwijt gemaakt maar oke, ik blijf kalm) en we hadden 2 optie’s. Via frankfurt of via wishington. Nou ben ik nog nooit buiten europa geweest en Eric heeft nooit over gestapt. Of nooit echt opgelet teminste haha dus we kozen voor frankfurt, dat is dichterbij en veilig en redelijk hetzelfde als nederland dus dat scheelt. In onze gedachten dan.
Wij vliegen rond een uurtje of 11 en komen tussen 5 en 6 aan in Orlando. We zijn zo’n 14 uur onderweg, overstaptijd van een uurtje. Dus redelijk gaar als we aankomen.
Op 30 oktober vliegen we terug en komen dus 31 oktober rond 2 uur aan op schiphol.

Deze week is ie wat korter maar geloof me. Het komt goed, in oktober gaan we los!

Bedankt voor het lezen!
Liefs, Kayleigh x