Dag 13 - relaxdaggie

22 oktober 2018 - Lake Buena Vista, Florida, Verenigde Staten

Hallo hallo!

Vandaag maar een kort verhaal over gister, ik sta namelijk in de rij voor toy story mania en gister is er niet heel veel gebeurd.

Gister zijn we eerst heel erg wezen uitslapen. Uurtje of 11 en nog wat ik helemaal kapot maar zonde om de hele dag niks te doen als je op vakantie bent dus op naar de supermarkt voor boodschappen. Broodjes, hummus en pizza (en snoepjes)

We zijn daarna doorgereden naar een vlooienmarkt maar dat viel heel erg tegen, was gewoon de haagde markt maar dan binnen. Was echt heel jammer en daar hadden we de hele dag voor uitgetrokken terwijl we in een uurtje klaar waren. We zijn maar gewoon gaan rijden zonder tomtom en zien wel waar we uitkwamen.

Dat was bij een outlet centrum die ook tegenviel helaas. Ik voelde me nog steeds rot dus zijn maar naar huis gereden en hebben de rest van de dag maar gewoon thuis gechillt. In bad geweest en even een middag dutje gedaan. Was wel echt nodig. Ik had vandaag anders echt niet overleeft.  We hebben dus ook lekker thuis een pizza gegeten en na 5 afleveringen big bang theorie zijn we weer gaan slapen.

Hele spannende dag zoals je ziet maarja, moet kunnen en was ook echt wel ff nodig.

thanks! Ik ga nog even genieten van disney’s studio’s!

liefs, Kayleigh x