Dag 14 - walt disney studio’s

24 oktober 2018 - Kissimmee, Florida, Verenigde Staten

Goedenavond!

Daar zijn we weer! De update over gister.

In de morgen ging het alweer wat beter, we hebben even wat gegeten maar omdat ik nog steeds moeite heb met opstaan at ik een banaan in de auto. We zijn er elke keer wel met een kwartiertje maar dan het park binnen komen duurt ff! Maar het lukte.

Eric had een fastpass voor tower of terror dus daar zijn we als eerste heen gelopen. Poging tot wat we liepen 2 keer verkeerd. Met kaart. Volgens Eric is ie heel gaaf, ik hoef hem niet zo zeer te doen met hoogtevrees en dan naar benenden vallen.

Het is een klein park moet ik zeggen, er staan weinig rides en het is heel veel shows. Is niet erg maar als je dan ergens in wilt sta je zeker 50 minuten te wachten. Toy storyland is trouwens wel echt top! Daarvoor wil je wel een uur in de rij staan. Net zoals de eindshow fantasmic. Wat was dat mooi, wat was het druk! Hebben jullie de wave gezien op insta story? Nou zo druk en al die mensen moesten er natuurlijk ook uit toen het was afgelopen. Maar eerlijk, die show was zo zo mooi!

Bedankt voor het lezen! Ik sta snel het verhaal van vandaag schrijven om morgen te uploaden!

liefs, Kayleigh x