Alle tickets in 1 keer bestellen

6 juni 2018 - Den Haag, Nederland

Hallo hallo!

Het is weer woensdag en dat betekend een verhaal over onze trip naar Amerika. Nou moet ik eerlijk zeggen dat dit niet onze eerst volgende vakantie gaat zijn want wij vertrekken 17 juni richting disneyland parijs! Nou hebben Eric en ik een jaarkaart dus daarvoor hoeven we geen kaartjes te halen. Die moesten we wel voor Orlando.

​We hebben via undercover toerist onze toegangskaarten bestelt van Disney, universal, sea world en volcano bay.
​Sea world was vrij simpel want dat was maar 1 dag met eten dus dat was snel gevonden. Daarna zijn we doorgegaan naar de universal tickets.
​Nu heeft universal 2 parken maar volcano bay hoort ook bij universal. Gelukkig hadden ze kaarten waar volcano bay ook bij zit dus hebben we 3 dagen tickets nodig. Nou zagen we dat als we een 3 dagen kaart kochten we de 4e dag er gratis bij kregen en dat verandere de zaak voor ons. We hebben direct de planning gepakt en gekeken hoe we qua planning zaten en toen zijn we in een ander tabblad gaan kijken of het ook voor disney zou gelden en dat deed het!

​De 4 dagen universal tickets zijn binnen. Door naar Disney.
​Disney maakt het wat moeilijker door ook tickets aan te bieden die het mogelijk maakt om te kunnen park hoppen (van het ene park naar het andere park op dezelfde dag) terwijl wij dat niet willen/nodig vinden.
​Er zijn 4 parken, inclusief 2 waterparken maar we gaan maar naar 1 waterpark. Thypoon lagoon. Helaas kan je bij Disney niet het waterpark erbij boeken en we willen magic kingdom 2 dagen doen dus 5 dagen boeken en de 6e dag kregen we er gratis bij maar doordat we thypoon lagoon niet konden boeken moesten we dat los doen. Die was er niet via undercover toerist dus die hebben we via Disney zelf bestelt.

​Via undercover toerist kon je ook zien welke dag druk zijn en welke niet voor alle parken. Samen met het drukte schema hebben we weer onze planning beetje aangepast en zijn we nu definitief. We hebben zelfs nog een dag midgetgolf toegevoegd op 1 van de dagen dat we nog niks hadden ( zie verhaal ; de planning is af!!)

​Voor deze week was dit het even, volgende week de ramp die wij moesten doorstaan wat betreft de esta's ..

Liefs, Kayleigh x