Dag 6 - Disneyland

16 september 2019 - Garden Grove, California, Verenigde Staten

Joehoee!!

Terwijl ik dit schrijf zit ik op de grond in disneyland voor fantasmic! Beste show die je ooit in je leven gaat zien. We hebben een fastpass ervoor gehaalt en zitten nu perfect in het midden!

Ik zal je eerlijk zeggen, we zijn niet om 08:00 naar binnen gegaan. Volgens mij was het 09:00 maar dat is nog vroeg voor zo’n lange dag! Ontbijten hadden we geen tijd voor want wilde zo snel mogelijk het park in! K heb een snack gegeten en om 12 uur onze pizzapunt. Hele dag door heet relaxt alles gedaan. Winnie the pooh 3 x omdat ie natuurlijk dicht gaat. Heel veel snacks gegeten en als avondeten lekker bij hungry bear. Het is een prachtig maar onlogisch park. Als ik hier het manager zou zijn.. zou er heel wat veranderen om het wat duidelijker te maken. Orlando is nog steeds ons favo park.

Maar het is hier echt geweldig. Het nieuwe star wars land is zo mooi gemaakt. De ride ook, als je een goed team hebt.. die hadden wij niet dus vlogen tegen alles aan. Dat corrigeert ie niet dus je ben helemaal door elkaar geschud als je eruit komt.. maarja geeft niet. We gaan nog wel terug met hopelijk een beter team.

verder valt er weinig te zeggen, t is en blijft disney. Wat top is. Morgen gaan we naar het andere park DCA. K ben heel benieuwd hoe die is omdat we die natuurlijk vanuit onze hotelkamer zien!

liefs x kay