Dag 12 - aller laatste dag hier!

22 september 2019 - Anaheim, California, Verenigde Staten

Hoeehoee!!

Vandaag was onze laatste dag.. morgen vliegen we terug naar Nederland.

We hebben uigeslapen joh! K heb tot 10:20 in bed gelegen! K was wel al vroeger wakker maar mooi niet dat ik eruit kwam. We hebben ‘lekker’ bij ihop gegeten. T was echt veel te zoet voor wat ik lekker vind, was echt zo jammer.. maar helaas. Dat duurde tot een uurtje of 12 en daarna terug gegaan naar het hotel. We hebben ons even opgefrist want eten is zwaar weetje.

Half 1 lagen we in het zwembad, zwembad was niet verwarmd maar lag wel in de zon dus na het doorkomen was het echt heel lekker. We hebben wss een meneer weggejaagd die er ook lag, hij keek ons boos aan omdat we het leuk hadden in het zwembad en dus lachten we veel. Vond ie niet leuk, gaat ie maar in een prive zwembad liggen als ie rust wilt. We hebben er uur in gezeten en zijn toen terug gegaan naar onze kamer om even om te kleden en klaar te maken. We wilde namelijk nog een bordspel meenemen die we in wallmart hadden gezien. Helaas hadden ze hem niet meer, ookal zijn we er naar 3 geweest!

We kwamen rond 17:00 terug in onze kamer en hebben even wat filmpjes op youtube gekeken, als avondeten hebben we taco bell gegeten in onze kamer en lekker een tim tracker marathon gehouden. (Die dus ook hier was maar niet op de dagen dat wij in het park waren..) mocht je hem niet kennen, ga hem opzoeken. Hij maakt perfecte themepark vlogs over disney en universal en alle andere parken in omgeving maar ook over zijn dagelijks leven.

Het is hier nu ik dit schrijf 22:10 en tijd om nog 1 filmpje te kijken en dan te slapen, morgen is er geen update omdat we gaan vliegen. We vliegen 20:15 Amerikaanse tijd hier weg en komen maandag 19:15 aan in Nederland. 23 uur gaan we vooruit. Er komt hooguit een post op facebook hoe we ervoor staan en of we thuis zijn of ergens op de oceaan liggen. You never know!

We gaan morgen naar griffith park om even te chillen en wss nog een keer naar wallmark voor het spel.

Weltrusten! Liefs x kay