Dag 10 - laatste dag DCA

20 september 2019 - Anaheim, California, Verenigde Staten

Joeehoee!

Het was onze laatste dag in disney’s california adventure. We begonnen de dag in paniek. Eric maakte mij wakker met de zin ‘ goedemorgen, niet boos worden’. Waarop ik wakker schiet en vraag waarom ik niet boos mag worden en wat er was gebeurd. Het ging erom dat ik niet boos mocht worden om het wakker maken.. maar ik was dus vrij snel uit bed deze keer.

Rond een uurtje of 9 zijn we het park ingelopen en hebben gelijk een fastpass voor cars gehaalt. Daarna doorgelopen naar de ingang van pixar pier en daar een chocolade broodje gegeten. Ondertussen kregen een man en vrouw ruzie, zagen een portomonee vliegen en die man richting die vrouw rennen en haar willen schoppen doormiddel van een sprong. Gelijk beveiliging erbij natuurlijk en later bleek dat die man het park heeft moeten verlaten. Begon al lekker deze dag.

We hebben een paar dingetjes gedaan en zijn naar soaring gelopen, een vliegsimulatie over de wereld. We stonden daar in de rij en zagen weer beveiliging en vervolgens een brancard. Het was geen goede disney dag.

We hebben alles gedaan wat we nog wilde doen en toen zat onze tijd er helaas alweer op. We zijn nog wat gaan eten in doen town disney, dat was zo lekker! Daarna zijn we lekker naar ons hotel gegaan en hebben we lekker op bed gelegen en tarzan geluisterd die de buren aan het kijken waren. We horen alles wat ze doen en dat is opzich prima als het maar niet tot middennacht is want de buren aan de andere kant zijn om 06:30 alweer wakker en herrie aan het maken. Top leven. Maar we gaan bijna naar huis, vandaag is de laatste disneyland dag en dan hebben we zaterdag en zondag een halve dag. Dan gaan we alweer terug.

ik spreek jullie morgen!

liefs x kay