Dag 9 - road trip

19 september 2019 - Anaheim, California, Verenigde Staten

Joehoee!!

wat een rot nacht.. Ik heb echt heel slecht geslapen helaas.. thuis maar even inhalen.  We hebben lekker subway broodje gehaalt en in de hotelkamer opgegeten met een sinaasappelsapje. We hadden eigenlijk niet echt bedacht wat we wilde doen maar we hadden limestone canyon gevonden die ons wel leuk leek!

We zijn gaan rijden en bleek dat we nergens konden stoppen om te wandelen dus we hebben de tomtom ingestelt op terug naar het hotel om wat anders te zoeken en toen kwamen we langs een mall.

We hebben alweer geshopt in de target voor M&M’s. De teller staat op 4 zakken omdat we er al 1 op hebben. Na een ronde te hebben gedaan, hebben we de keuze gemaakt om even een spelletje in de arcade te doen.

2 uur later kwamen we weer buiten. We zijn via limestone terug gereden naar het restaurant. We aten bij gen, koriaanse bbq. Dan heb je een bbq in je tafel zitten en je bestelt vlees wat je wilt. Was echt heel lekker! Om de dag af te sluiten ben ik in bad geweest! Ik hou van in bad gaan..

Vandaag is onze laatste DCA dag! Dus gaan intens genieten!