Onze LA planning (1/2)

4 mei 2019 - Den Haag, Nederland

Hallo!

Over 4 maanden is het zover, een nieuwe reis terug naar Amerika! Het land waar je eerst 2 dagen moet wennen aan al het zoete eten en mega verpakkingen.

Deze keer gaan we 14 dagen en daarvan vliegen we 2 dagen dus hebben we wat minder de tijd om rustig aan te doen, gelukkig is dit een ander soort vakantie. We zitten in een hotel in de wijk Anaheim. We hebben dit jaar weer een auto om de wijken in LA rond te rijden.

We gaan 1 dag naar universal hollywood, het park ziet er klein uit en ik durf nergens in hahah. We hebben afgelopen jaar het ook makkelijk gered met 1 dag.  In Anaheim zijn er 2 disney parken en alle twee de parken bezoeken wij 2 dagen. Dit jaar dus maar 5 dagen een park in en de rest van de dagen zitten wij in Los Angeles zelf. Per dag zitten we in verschillende wijken zoals venice beach, hollywood, santa monica pier en we willen naar een park maar zijn er nog niet uit welke het gaat zijn.

mochten jullie tips hebben, hoor ik die heel graag! Bedankt voor het lezen en tot de volgende

liefs, Kayleigh x