zomervakantie in oktober?

30 mei 2018 - Den Haag, Nederland

Hallo!

Jullie zijn er weer en dat vinden we leuk. Zo leuk, dat ik iets dieper inga op een onderwerp waar ik vragen over kreeg en dat was waarom wij pas in oktober op zomervakantie gaan aangezien het dan herfst is.
​Nou mensen, dat ga ik eens even haarfijn uitleggen. Het was niet de bedoeling om in oktober weg te gaan maar in mei. Nu dus. We gingen plannen en zoeken naar hotels en huizen maar het was vrij prijzig en het zou best wel warm worden, zo'n 31 graden.
​Daarbij gaan we natuurlijk 3 weken dus is vrij vragen en krijgen wel een dingetje. In mei zit je in vakantie seizoen dus is 3 weken achter elkaar toch wel iets ingewikkelder.

​We zijn gaan denken wat we dan als goede tijd vonden, zomer was zeker geen optie. Al die kinderen hebben dan vakantie en lopen daar dan rennend en gillend rond en het is zo duur en warm! Dus in de zomervakantie zelf was geen optie.
In september wilde we ook niet want dan zijn de orkanen het ergste in Orlando, vonden we niet zo'n heel goed idee...
​Toen kwamen we bij oktober uit, hier moesten we wel even over nadenken omdat Eric jarig is in Oktober en we zouden dan niet huis zijn als hij en zijn zus jarig zijn.

​Maargoed, na oktober komt november en dat vonden we toch wel heel laat voor een zomervakantie. We zijn toch voor Oktober gaan kijken en eigenlijk was dat wel de beste optie. Het is dan nog warm maar rond de 26/27 graden met uitschieters naar 30 maar oke.. het is en blijft onze zomervakantie dus dat mag wel. Het orkaan seizoen trekt dan weg en we hebben Halloween seizoen!! Nu weet ik nog niet of dat een heel verstandig idee is, even terug denkend aan mezelf in walibi HF. (Ik ben echt waar in zo'n huis geweest! Wel ingebouwd en met mijn ogen en oren dicht. Toen ik dacht dat ik veilig was deed ik oren en ogen open, daar gebeurde het. de schrik van mijn leven. Ik heb Eric helemaal door elkaar getrokken en besprongen, hyperventileren en shit. Ja ik ben dol op enge dingen.)
Dus nu zitten we heel oktober lekker warm in Florida.

​Ik hoop dat je het leuk vond om te lezen!
Liefs Kayleigh x