Dagen indelen!

5 augustus 2019 - Den Haag, Thuis, Nederland

Hallo leuke, lieve mensen!

Na weer eens wat stilte een kleine update omdat we ondertussen voor 9 dagen wat dingetjes hebben gepland. Ja idd maar 9 dagen terwijl we 12 dagen weg zijn. Daar moeten we nog iets op verzinnen maar het komt wel. We gaan pas over 6 weken dus het komt vanzelf wel goed!

Onze eerste dag is vooral reisdag, we hebben een reisje van 15 uur voor de boeg en gaan 9 uur terug in de tijd dus ik vind daar wat van maar klagen doen we niet want he.. luxe positie. Gelukkig hebben we dag 2 een hele fijne dag!

Woensdag gaan we namelijk naar venice beach en santa monica pier. Het is een dag vol met chillen en wandelen en samen naar de zonsondergang kijken. We zagen dat er een arcade was en op de pier een achtbaan. De stranden zitten op een half uur loopafstand van elkaar af, volgens google. Zal met ons denk ik wel iets langer duren zal ik eerlijk zeggen haha.

Dag 3 op donderdag hebben we weer een dag LA. Deze keer gaan we naar de wijk Holllywood. We gaan naar het uitzicht punt en het griffith observatory om daar rond te kijken. Als er dan nog tijd over is gaan we gewoon in de wijk rond kijken en rondjes rijden tot we wat leuks tegen komen.

The next day is een vrijdag en gaat super worden. Op dag 4 gaan we naar universal hollywood! Meer dan de helft van wat daar staat is iets waar in niet in durf maar ik ga dingentjes eten en in het zonnetje zitten. Gelukkig is er funland met roze en fluffy knuffels, dat lukt nog wel denk ik.

Dag 5, 6 en 7 gaan nog spannender worden, die dagen zijn nog helemaal leeg! Misschien gaan we LA nog in en misschien rijden we naar Las Vegas om daar een nachtje te slapen en rond te kijken. We zien het wel. Ik zeg nu wel ‘’we zien het wel’’ maar eigenlijk wil ik heel graag gewoon een planning hebben wat we gaan doen. Maargoed.. we gaan kijken wat we die dagen gaan doen.

Maar dan... dag 8 en dag 9 gaan we naar disneyland! Ik ben zo benieuwd naar het orginele park, het park waar Walt heeft gelopen en wat hij heeft gebouwd. Ik ben wel heel bang dat het minder gaat zijn dan Orlando omdat we het daar zo geweldig hebben gehad maar t zal vast goed komen. Ze hebben daar een reuzerad en inplaats van dat de bakjes gewoon een rondje maken in dat rad, zitten ze aan buizen en dan schuift je bakje als je draaid.. zoek maar op op youtube. Besef dat ik beetje hoogtevrees heb als ik niet weet hoe en wat en dan ook nog in dat ding moet. Gaat heel leuk zijn denk ik.. voor Eric.. ik vind het minder.

Tussendoor gaan we naar een national parc om even uit te rusten en daarna nog 2 dagen disney.

Dan is het alweer tijd om naar huis te gaan.. Dan gaan we eindelijk Mia weer terug zien! Ondanks dat ik super veel zin heb in de vakantie heb ik nu al mental breaks dat ik haar moet achterlaten. In het huis met vogeltjes en heel veel planten. (Mia is net een duitser, ze vind graven heel leuk)

nog 5 weken en dan is het zover!!!

stay tuned, Bye!

kayleigh x