Dag 1 - de dag der doods.

11 september 2019 - Anaheim, California, Verenigde Staten

Joeehoee!!

Heeft iedereen goed geslapen? Ik hoop het wel! Bij ons was het wat onrustig.

Het begon maandag al, we moesten Mia weg brengen om te gaan logeren bij mijn schoonouders. Mia was er beter in dan dat ik was. Ze was lekker naar buiten aan het kijken en kon snel wennen door allemaal lieve mensen die met haar spelen en knuffelen. Desondanks heb ik in de auto moeten huilen alsof ze nooit meer terug zou komen. Beetje overdreven maar ja..

Die nacht ging om kwart over 3 de wekker om dinsdag in de vroege morgen richting schiphol te gaan. Mijn ouders wilde ons wel brengen, dat zeiden ze voordat ze de tijd wisten dus dat doen ze nu ook nooit neer hahah! Nee, het was heel fijn om niet zelf te hoeven rijden of een taxi te bestellen. We vlogen om 8 uur naar frankfurt om daar over te stappen richting Los Angeles. Helaas hadden we in Duitsland 20 minuten vertraging. Die vlucht duurde zo verschrikkelijk lang! We zijn 19 uur onderweg geweest waarvan 14 uur vliegen was. De tijd konden we ons op voorbereiden, dat wisten we. Wat wij niet wisten dat we zulke heftige turbulentie zouden krijgen! De kabincrew werd gevraagd om hun werk neer te leggen en zichzelf ook vast te zetten. Verder was het een prima vlucht!

We hebben onze auto gehaalt en snel naar het hotel gereden.. ‘snel’ we hebben er een uur over gedaan terwijl we normaal 30 minuten zouden rijden! Overal stond file.. het hotel is echt heel fijn! Grote kamer en een bad, een grote koelast en voldoende kastruimte. Leukste is dat wij uitkijken op disney! Wij hebben zicht op een gedeelde van carsland en dat terwijl dit geen disney hotel is.

Na inpectie gelijk gaan eten bij taco bell en de target in gedoken. Daar gaan we later nog lang shoppen maar wilde even wat drinken hebben!

Wij liggen eindelijk in bed en gaan lekker slapen! Morgen weer een leuke dag, naar santa monica pier en daar in die wijk lekker rondlopen.

zie je morgen!

X kay