Een nieuwe reis plannen

4 april 2019 - Den Haag, Nederland

Hallo leuke en lieve mensen!

Het is weer even geleden dat er een verhaal online is gekomen maar de vakantie periode komt er weer aan en dus gaan we weer verhalen schrijven!

Vorig jaar oktober zijn wij 3 weken naar Florida geweest en daar hebben wij besloten dat we dit jaar naar New York zouden gaan. Dit hebben wij tot 3 dagen geleden vol gehouden en uitgezocht. Zoals je leest idd.. tot 3 dagen geleden. We zaten namelijk te denken, wat als we nu naar new york gaan.. hoeveel kans is er dan op volgend jaar dat we ook een grote vakantie kunnen doen?

Dat zien we volgend jaar wel weer dacht we. Toch bleef het knagen en vonden we het leuk om daar naartoe te gaan maar ik had en geen kriebel van in mijn buik die ik wel heb, nu we naar deze locatie gaan. We hebben eerst alles uitgezocht voor NYC, wat gaat het kosten en waar gaan we slapen, wat gaan we daar doen en hoelang gaan we. 3 weken vonden we best wel lang dus we hadden 10/14 dagen op het oog. Met NYC in ons achterhoofd hebben we toch voor 10 dagen gekozen. Dat was qua prijs en hoeveelheid dagen toch het fijnste!

Het was tijd om locatie 2 uit te rekenen! Ook daarbij hebben wij 10 dagen aangehouden en alles opgezocht. Hotel, vlucht, auto, wat extra kostenposten. Wat was nou het geval.. tussen optie NYC en optie top secret zat maar 200 euro verschil. Dus eigenlijk hadden we er nog niks aan want voor de prijs hoeven we het dus  niet te laten..  We moeten echt gaan kijken wat we het liefste zouden willen en of optie TS mogelijk is over een jaar of over een paar jaar. Omdat wij dit het leukste vinden gaan wij dit lekker dit jaar doen! :)

Als jij wilt weten waar wij heen gaan zou ik zeker facebook en instagram in de gaten houden maar ook zeker deze blog!

Liefs, Kayleigh x