Dag 3 - 19.000 stappen

13 september 2019 - Anaheim, California, Verenigde Staten

Joehoe!!

We zijn er weer, onze dag is voorbij dus het is weer tijd voor bedtime story! (Voor mij dan, jullie gaan zo wakker worden)

vandaag stond Hollywood op de planning en dat ging natuurlijk samen met het griffith observatory. Maar voordat we daar naartoe gingen moesten we even eten. Dat is behoorlijk lastig als je geen aardappel, ei of bacon wilt. Dus hop hop naar Ihop. Ik had de pancakes met aardbei en banaan. Eric had een phillycheese steak broodje. Was best lekker, ben nu wel weer klaar met Ihop haha.

We zijn daarna doorgereden naar het griffith observatory in Hollywood en zoals echt Nederlanders kenmerkt wilde wij niet betalen om te parkeren, onder aan de berg was het gelukkig gratis. Lopen lukte wel want we liepen veel op werk en zo erg zal het wel niet zijn. Ik kan jullie vertellen dat je beter kan betalen dan lopend die rot berg op. Wat een gedoe was dat zeg! Het is geen weg he, t is een zandpad en bijna geen bomen want ja.. woestijn! Dus geen schaduw. Ik wilde natuurlijk mooie foto’s dus ik had een leuk setje uitgekozen, volgende keer ga ik in bikini. Maar het was zo prachtig en eerlijk.. wel het zeuren en zeiken waard. Je ziet bijna de hele stad en alles is zo mooi. Het hollywood sign is het beste vanuit daar en het observatory is zo mooi van binnen en buiten. Je moet hier echt geweest zijn!!

Gelukkig ging naar beneden makkelijker dan naar boven, zwaarte kracht hielp! We zijn nog even bij de draaimolen geweest waar Walt Disney voor het eerst dacht aan een themepark en op dat bankje wat ideeen uitwerkte, deze was helaas dicht maar we zijn er geweest en dat telt vind ik.

Snel door naar het ‘centrum’ van Hollywood. Schrik niet maar ik heb nog nooit zoveel seks winkels bij elkaar gezien. Wat een konijnen hier.. toen we wat meer in het midden kwamen viel dat weer heel erg weg tegen de grootsheid van het chinees theatre en alle sterren op de grond. We hebben aardig wat leuke dingen kunnen spotten! T is verder precies Amsterdam maar dan warm en groter en wat heftiger qua bezienswaardigheden. Wel beter dan Amsterdam dat niet maar dan heb je een idee..

We hadden niet echt een leuk eet dingetje daar gezien en rond ons hotel zit er genoeg om avond te eten en we konden daar de auto natuurlijk gratis zetten, hollanders, dus terug richting hotel gegaan en wezen eten bij een braziliaanse bbq restaurant. Lekker!! Niet te doen gewoon, die cocktails ook man! Echt heel fijn gegeten daar, mensen waren ook echt heel erg fijn! Wij konden onze dag goed afsluiten!

Morgen is onze eerste themepark dag, universal staat op de planning! Vroeg op dus, ik ga dus lekker slapen nadat ik lekker in bad ben geweest met een kokosbal!

Slaap lekker! Liefs x kay