Dag 4 - universal studio’s

14 september 2019 - Anaheim, California, Verenigde Staten

Joehoee!

Wat een dag zeg! Ik ga gewoon direct beginnen anders duurt dit verslag ook een eeuwigheid.

Universal dag betekend vroeg opstaan.. het is zo’n 45 minuten rijden maar de file’s hier zijn niet niks dus we wilde half 9 weg terwijl het park 10:00 open gaat. Dat lukte perfect, kwart over 8 zaten we in de auto om te tanken en richting park te gaan. Zonder ontbijt deze keer want het is veel te vroeg. We kwamen 10:15 aan in universal en zijn via citywalk richting park gegaan. Daar hebben we onze bekers gekocht voor het drinken, wat ideaal is! Je koopt 1 keer een afsluitbare beker en je kan de hele dag door drinken. Je mag hem namelijk gewoon laten vullen de hele tijd door.

We begonnen onze speurtocht naar ontbijt, wat er niet echt was dus een hoddog als ontbijt moesten we maar accepteren. Gelukkig konden we direct studiotour doen. Dan ga je backstage kijken en vandaag werd er een reclame opgenomen. We reden erlangs en niemand mocht meer praten en pas toen we binnen in een studio waren mochten we weer praten. Daarna zijn we direct door gegaan naar jurrasic world. Dit is een nieuwe darkride, wat eerst jurrasic park was. Deze is zoveel beter! Ze zeiden ‘ you may get wet’ wat ze moeten zeggen ‘you get wet’ we waren helemaal doorweekt!!

Daarna zijn we gewoon lekker het park in gegaan en hebben lekker rond gelopen en verschillende rides gedaan. We hebben een enorme donut gegeten en daarna gaan shoppen in het park zelf. Nog even wat laatste rides gedaan en door wezen shoppen in citywalk, buiten het park. Waar we ook hebben gegeten. Het werd italiaans! We hadden 1 pizza, het was namelijk groot genoeg om te delen.

Vandaag is in nederland DMG finals in Nederland. Tenzing, Anne, Tim en Kim heel veel succes! Maak jubal nummer 1 ;)

liefs x kay